Τύπος Μαθήματος: | Υποχρεωτικό Κορμού |
Εξάμηνο Σπουδών: | Χειμερινό |
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων: | 6 ECTS |
Αριθμός Διδακτικών Μονάδων: | 3 |
Όνομα Διδάσκουσας: | Δρ. Μαρία Σαλαμούρα |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στηνκατανόηση της σημαντικότητας των στρατηγικών Μάρκετινγκ σε θέματα προσφερόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, στα πλαίσια ενός ολοένα και πιο ανταγωνιστικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αυτού, ο φοιτητής θα μπορεί να:
- Κατανοήσει τις τεχνικές και τις μεθόδους που εφαρμόζει το μάρκετινγκ για την ανάλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων.
- Αναλύσει τη σημασία της διαμόρφωσης στρατηγικής σε θέματα προσφερόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας.
- Χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες μεθόδους ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορέσει η επιχείρηση να μετατρέψει τις αδυναμίες της σε δυνάμεις και τις διαφαινόμενες απειλές σε πιθανές ευκαιρίες.
- Αντιληφθεί την σημασία της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.
- Χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες μεθοδολογίες και εργαλεία μάρκετινγκ που στηρίζονται στο θεωρητικό υπόβαθρο που έχει αποκτήσει, ως μέσων αύξησης της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης.